Brievenbus gelukzaligheid geplaatst op 21 juni 2026
Beste postzegel-verslinders,
Ik ben op zoek naar iemand die graag, met behoorlijke regelmaat, een kaartje/korte of langere brieven wil schrijven. Iemand die, net als ik, houdt van (wandelen in) de natuur, lezen, kijken naar (en praten over) films en series, muziek luisteren, quotes, meditatie, herfst/winter, lekker eten met familie en vrienden, katten (huisdieren), vakanties en stedentrips…en vast andere leuke onderwerpen om over te schrijven. Wel ook graag iemand met een kind/kinderen in de puberteit leeftijd. Niet om alleen over hem/haar/hen te praten, maar wel om (zo nu en dan) onbezorgd je trotse, hilarische, uitdagende momenten te kunnen/mogen delen en ook begrepen/gehoord te worden, feedback/tips uit te wisselen.
En een persoon die, misschien ondanks moeilijkere/uitdagende dingen in het leven, tóch positiviteit prefereert boven ‘de handdoek in de ring gooien’ en elkaar stimuleren om al het moois wat het leven te bieden heeft te blijven zien en ervan te genieten!
Benieuwd of, en áls wie er zal reageren :)
Schrijf-groetjes!